Speeltaalhuis

Is uw kind bijna 2 jaar? Dan merkt u dat uw peuter de wereld wil ontdekken. Op onze peuterspeelzaal kan dat. Zo went uw kind aan een nieuwe omgeving en leert het omgaan met andere peuters. Uw peuter wordt zelfstandiger en krijgt meer zelfvertrouwen. Zo bereiden wij uw peuter spelenderwijs voor op de basisschool, waardoor de overgang makkelijker wordt. Peuters worden in korte dagdelen opgevangen in een eigen, vaste groep.

Waarom is peuteropvang belangrijk?
Spelen, ontdekken en leren met leeftijdsgenootjes.
Kennismaken met woorden, cijfers, kleuren en vormen.
Meedoen aan leuke activiteiten zoals zingen, knutselen, voorlezen.
Veel aandacht voor de algemene en motorische ontwikkeling.
Spelenderwijs voorbereiden op de basisschool.

baby studeert nieuwe leerling

Speeltaalhuis Het Kiwinest

kinderen kijken door hand vingers bril

Algemene informatie

Speeltaalhuis Het Palet werkt met vroeg- en voorschoolse educatie. De kinderen krijgen volgens de Piramide-methode een combinatie van spelen, werken en leren aangeboden aan de hand van thema’s. Het doel is de ontwikkeling van onze kinderen zodanig te stimuleren dat ze met succes de basisschool kunnen doorlopen.
Het speeltaalhuis beschikt over een eigen groepsruimte. De groepsruimte is geheel ingericht op de doelgroep, waarin verschillende hoeken zijn gecreëerd. Zo kunnen de kinderen zich vermaken in een huishoek, een bouwhoek en de leeshoek. Al deze hoeken zijn duidelijk voorzien van pictogrammen. Per maand kan de inrichting worden aangepast op het thema waarin gewerkt wordt.

Tijden & contact

Het speeltaalhuis is ’s morgens geopend op maandag t/m vrijdag van 08.15 tot 11.45 uur en ’s middags op maandag en dinsdag van 12.15 tot 15.15 uur. In de schoolvakanties zijn wij gesloten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Erna Maassen (locatiemanager bij Gro-up). Op de website van Gro-up Speeltaalhuis Het Palet vindt u, naast de overige informatie, de locatiegids met pedagogische uitgangspunten en de rapportage van de GGD inspectie.

Maar het leukst is het natuurlijk om zelf een kijkje te komen nemen. U bent van harte welkom om langs te komen!  Voor inschrijvingen kunt u bellen met 079-3461180, mailen naar klantcontact@gro-up.nl of direct aanmelden via de site.

Kids-painting-parties-in-santa-ynez-valley-e1443281353426