Schooltijden

Wij hebben een continurooster met gelijke schooltijden voor de groepen 1 t/m 8

Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
8.30 – 14.30 uur

Op deze dagen blijven alle kinderen over en nemen zij hun lunch (brood en drinken) mee naar school.

Woensdag
8.30 – 12.15 uur        ‘s-middags vrij

Een uitzondering op de schooltijden kan incidenteel voor een bepaalde groep worden gemaakt. Bijvoorbeeld i.v.m. een excursie of een gymles aan het begin of eind van een dagdeel (zie schoolkalender).

Regels bij de start van de schooldag

• De deuren van de school gaan 10 minuten voor aanvang van de lessen open (vanaf 8.20 uur).
  • Alle kinderen lopen de kortste route naar hun eigen lokaal.
  • Om 8.30 uur starten de lessen.

Regels aan het einde van de schooldag

• Bij het naar buiten gaan begeleiden de leerkrachten de kleutergroepen naar buiten. De leerlingen van groep 3 t/m 8 lopen zelfstandig naar buiten.
  • De leerlingen van de kleutergroepen worden bij de hoofdingang opgehaald (ingang zuid).
  • De leerlingen van de kleutergroepen mogen pas vertrekken, als de leerkracht gezien heeft dat het kind wordt opgehaald.
  • Leerlingen uit de kleutergroepen mogen niet alleen naar huis.
  • Wordt een leerling door een ander opgehaald dan gebruikelijk, dan vragen wij u dit ons van tevoren door te geven aan de groepsleerkracht.